Skip to content

Reclame

Bij reclamefotografie gaat het om het leveren van beelden (visuals) die uw boodschap, product of dienst kracht bij zetten. Hierbij wordt bewust gebruik gemaakt van uitstraling en imago. Het imago is deĀ beeldvorming die kleeft aan een product, bedrijf of organisatie.

Bij reclamefotografie kan men denken aan:
1 . Foto’s die als doel hebben de kijker te verleiden tot een actie (vaak een aankoop) of een boodschap verbeelden;
2. Sfeer- en belevingsfoto’s die u kunt verbinden aan uw merk of organisatie. Bijvoorbeeld een foto van een romantisch stel die aan het flaneren is; het beeld roept bij de kijker gevoelens op als genieten en samen zijn. Dit past dan goed bij wat bijvoorbeeld een hotel te bieden heeft;
3. Foto’s die uw werkprocessen of uw medewerkers, die aan het werk zijn, zo aantrekkelijk mogelijk presenteren; het doel is om de kijker te laten zien wat men doet en waar men voor staat.
Ik heb zowel ervaring met het werken met profesionele modellen als met medewerkers die model staan voor de foto’s.
Verder heb ik meerdere opdrachten voor verschillende branches verricht op locatie (waarbij locatiescout van groot belang is) en in de studio. De branches waar ik met name ervaring heb in de reclamefotografie zijn de (zakelijke) dienstverlening, mode en food.
Voor meer informatie en een offerte op maat kunt u contact met mij opnemen.